Home | Poem | Jokes | Games | Science | Biography | Celibrity Video | বাংলা


News: TOASTESS TWT40 STEEL WARMING TRAY CORDLESS 4 PLATES 60MIN APPLIANCES KITCHEN

TOASTESS TWT40 STEEL WARMING TRAY CORDLESS 4 PLATES 60MIN APPLIANCES KITCHEN

TOASTESS TWT40 STEEL WARMING TRAY CORDLESS 4 PLATES 60MIN. TOASTESS TWT40/WARMING TRAY/CDLS/HOT>60MIN/4PLATES
Product Description:
Perfect for entertaining and everyday use!
8 minute warm up time
Stays hot for 60 minutes after unplugging
TWT-40: Warming surface measures 23-3/4&rdquo, x 11-3/4&rdquo, (59.4 x 29.4 cm)
Automatic temperature control protects against overheating
2 indicator lights &ndash, Red &lsquo,Power&rsquo, Light, Green &lsquo,Ready&rsquo, Light
Stay cool handles
Detachable cordless

TOASTESS TWT40 STEEL WARMING TRAY CORDLESS 4 PLATES 60MIN APPLIANCES KITCHEN


No comments: